Конкурс знавців

Багато учнів назвали Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика - важливим і
з приємністю розповідають про свою участь. Для багатьох - це перше конкурсне змагання, вони дуже хвилювалися за результати. Але усі переконані, що рідну мову треба знати добре. Конкурс проходив у листопаді. Відповідальними за проведення були учителі української мови і літератури, я в тому числі. Для кожного класу були свої спеціальні завдання.

Наводжу відгуки про конкурс наших п"ятикласників:
 
Недавно відбувся Міжнародний конкурс знавців української мови імені Петра Яцика. Для мене цей конкурс був важливим тому, що я перший раз брала у ньому участь. Якщо чесно, я хвилювалася. Коли я подивилася на завдання, то для мене вони були досить легкі. А ще більше мене вразили мої результати. Я буду щороку брати участь у цьому цікавому конкурсі рідної мови. Я щаслива!

Марія, 5 клас.
***
   Мені запам’ятався конкурс з української мови імені Петра Яцика.  Було шість завдань. Мені сподобалося перше завдання – написати твір-мініатюру на тему: «Де забарилася зима?», а також шосте завдання – знайти у реченнях синоніми до слова: радіти, говорити. На усі завдання нам був виділений час - два уроки і одну перерву. З нами була наша класна керівничка. Я набрав 20 балів. Це дуже добре на перший раз.
Ігор 
***
   У листопаді 2014 року відбувся конкурс на честь Петра Яцика. Участь у ньому брали учні 4-9 класів. Писали його два уроки, було шість завдань. Конкурс Яцика дуже класний. Він мені запам’ятався, особливо твір "Де забарилася зима?" Я написала його у віршованій формі. Зараз не пам'ятаю, хіба декілька рядків:
          "... В день ховалася в тіньочку,
                      Вночі йшла до вас.
                              Тому й забарилася Зимонька до нас".
На конкурс пішла, бо хотіла попробувати свої сили, перевірити знання з української мови.
Вікторія, 5 клас
***
   Я теж вперше брала участь у конкурсі з української мови імені Петра Яцика. Я дуже хвилювалася, але мені все вдалося. Завдання не були важкими, ми писали їх два уроки разом з учнями від 4 до 9 класів.  Для мене цей конкурс дуже важливий, бо я хочу добре знати рідну мову.
Ілона, 5 клас 

   Про конкурс. Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика проводиться щорічно з 2000 року Міністерством освіти і науки України спільно з Лігою українських меценатів, Освітньою фундацією Петра Яцика із залученням центральних і місцевих органів виконавчої влади, а також громадськості на підтримку ініціативи Петра Яцика, з метою сприяння утвердженню державного статусу української мови, піднесення її престижу серед учнівської молоді, виховання пошани до культури і традицій українського народу.

1 коментар:

Любов Іванівна сказав...

Моя дочка брала участь у мовному конкурсі ім.П.Яцика.Дуже задоволена. Перевірила свої знання.Попри всі розмови про доцільність цих конкурсів,вважаю,що цей конкурс потрібен.