Про автора та блог

Ви потрапили на особистий блог Галини Петрів під кодовою назвою „Дотичне”… І раз вже так сталося – розповім вам трішечки про особу, яка має нахабність вести цей неформальний та
ще й не цілком тематичний щоденник,в якому ви навряд чи знайдете щось корисне для себе. За професією я філолог, працюю учителем україської мови і літератури вже 18 років. Як кожен педагог, завжди щось вишукую, створюю,систематизую, потім переробляю, і так безперервно!
Матеріалів, паперових та електронних, набралося чимало.
Ви, мабуть, запитаєте, навіщо при такому достатку різноманітних матеріалів мені знадобився ще блог?


 І будете абсолютно праві!
Я й сама, отримавши в подарунок від товариша обліковий запис у blogpost, майже рік перебувала у роздумах, вдасться мені потягнути ще один проект, чи ні?
А потім вирішила: ніж розвивати чужі проекти та аккаунти у соціальних мережах, краще створю власний блог, який вестиметься виключно для моїх друзів та інших небайдужих людей, які можуть стати постійними відвідувачами. З другого боку, є можливість накопичувати та систематизувати робочі матеріали у "хмарі". Каже мій старший, що це буде зручно і в дусі сучасних тенденцій інформаційного суспільства.

Хоча цьому блогові буде притаманна доволі вузька тематична ніша – все ж до банальних і нікому не потрібних постів я скочуватися не хотіла б. Саме тому у блозі з’являтимуться лише ті записи, які можуть мати хоча б потенційний інтерес для мене як учителя, моїх колег по цеху, учнів, можливо й батьків. А ось їх тематика нічим не обмежуватиметься. Сюди потраплятиме все те, що напрацьоване за певний відлік часу.

Але годі передмов. Кому цікаво – клікаємо по сторінках.

А хто зайшов сюди лише заради контактів – будь ласка:
e-mail: galyna.petriv2014@gmail.com

 Ваша Галина Петрів.

P.S. Вітаю з початком нового навчального року. Миру, Любові, Добра...